Wersja archiwalna 2014-03-05 12:25:14
Nr sprawy: PCPR.POKL 7.1.2/3421/PN/3/2014
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Pułtusk: Zorganizowanie 10 dniowego wyjazdu szkoleniowo - terapeutycznego dla uczestników projektu systemowego pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc
Numer ogłoszenia: 44479 - 2014; data zamieszczenia: 03.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, woj. mazowieckie, tel. 23 6925483, faks 6920099.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa powiatowa jednostka organizacyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie 10 dniowego wyjazdu szkoleniowo - terapeutycznego dla uczestników projektu systemowego pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie 10 dniowego wyjazdu szkoleniowo-terapeutycznego dla 23 niepełnosprawnych uczestników projektu systemowego pt. Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc w roku 2014 oraz ich 11 opiekunów grupy ze strony Zamawiającego. Uczestnikami pobytu będą osoby niepełnosprawne w wieku 15-21 zaliczone do umiarkowanego i znacznego stopnia z niepełnosprawnością intelektualną, w tym: 14 kobiet i 9 mężczyzn. Zadanie polega na m.in. na: zorganizowaniu dla 23 niepełnosprawnych uczestników w ramach wyjazdu szkoleniowo-terapeutycznego kursu pn. Kurs florystyczny podstawowy minimum 40 godzin dydaktycznych (lekcyjnych) nauczania łącznie, w tym: 10 godzin zajęć teoretycznych i 30 godzin zajęć praktycznych. Celem kursu ma być nabycie umiejętności teoretycznych i praktycznych w zakresie florystyki i dekoratorstwa; przeprowadzenie w ramach 10 dniowego wyjazdu szkoleniowo - terapeutycznego grupowego poradnictwa psychologicznego dla 23 niepełnosprawnych uczestników projektu - minimum 8 godzin dydaktycznych. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00-0, 55.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: posiadania wiedzy i doświadczenia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie godne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym ; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawcy wykaże, że dysponuje m.in. psychologiem, pielęgniarką z minimum 2 - letnim doświadczeniem zawodowym na danym stanowisku. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Zgodnie z powyższym Wykonawca musi się wykazać, iż dysponuje m.in. pielęgniarką i psychologiem z minimum 2 -letnim doświadczeniem zawodowym na danym stanowisku - załącznik nr 4 do SIWZ
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
-
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
-
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
-
lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia: Oferty - załącznik nr 1 do SIWZ, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego. Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: 1) oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, 2) zaakceptowanego wzoru umowy, którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ, 3) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, którego wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ, 4) oświadczenia o przynależności lub nie do grupy kapitałowej, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: 1) nazwy usługi przy zachowaniu jej zakresu czynności, 2) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, 3) zmiany terminu wykonania usługi, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, 4) zmniejszenia ilości osób uczestniczących w turnusie, 5) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT mającej wpływ na ceny, stawki i kwoty podatku VAT, 6) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w pkt 4)-5), proporcjonalnie o zakres tych zmian
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk - Pokój nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.03.2014 godzina 14:30, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk - sekretariat pokój nr 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
DYREKTOR
/-/ Beata Jóźwiak
_________________________________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami - pobierz
_________________________________________________________________________________________________
Pułtusk, dn. 04.03.2014r.
Do: Uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
Wyjaśnienie Nr 1 związane z treścią SIWZ
Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:
Pytanie 1: Odległość naszego ośrodka do morza wy nosi 650 m w linii prostej. Mamy swój autokar, który podwozi osoby niepełnosprawne na plażę codziennie. Czy wobec tego możemy startować w Państwa przetargu?
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza i wymaga zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
Pytanie 2: Czy Zamawiający dopuszcza, aby ośrodek znajdował się w odległości 530 km od Pułtuska?
Odpowiedź: Zamawiający nie dopuszcza i wymaga zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia.
Pytanie 3: Zamawiający wymaga w SIWZ: „Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia następującej dokumentacji przebiegu grupowego poradnictwa psychologicznego: e) listę obecności na grupowym poradnictwie prawnym” Czy Wykonawca ma również przeprowadzić podczas wyjazdu kurs poradnictwa prawnego?
Odpowiedź: W zapisach Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia nastąpiła oczywista omyłka pisarska. W związku z powyższym Zamawiający dokona stosownych zmian treści SIWZ.
Zawiadomienie nr 1 o dokonaniu zmian treści SIWZ
Ponadto działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje o dokonaniu zmian treści SIWZ w poniższym zakresie:
§3 ust. 3 pkt 2 lit. e otrzymuje brzmienie: „e) listę obecności na grupowym poradnictwie psychologicznym”
§5 ust. 1 lit. b wzoru umowy – załącznik nr 3 otrzymuje brzmienie „b) rejestry wydanych zaświadczeń potwierdzających ukończenie kursu i poradnictwa psychologicznego z podpisami uczestników o ich odbiorze”.
W pozostałym zakresie SIWZ pozostaje bez zmian.
Nowy załącznik nr 3 - pobierz
Z poważaniem
DYREKTOR
/-/ Beata Jóźwiak
Wyjaśnienie oraz zmianę treści SIWZ otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl
_________________________________________________________________________________________________
Pułtusk, dn. 05.03.2014r.
Do: Uczestnicy postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego
Wyjaśnienie Nr 2 związane z treścią SIWZ
Działając na podstawie art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r. poz. 907, ze zm.) w związku z zapytaniem Wykonawcy do treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wyjaśniam:
Pytanie 1: Zamawiający wymaga w SIWZ: „Zapewnienie pobytu uczestników w ośrodku wypoczynkowym lub hotelu, który posiadać będzie sale do przeprowadzenia kursu oraz zajęć poradnictwa psychologicznego, windę oraz podjazd dla osoby na wózku inwalidzkim”. Czy konieczne jest posiadanie przez ośrodek/hotel windy, jeśli Wykonawca zapewni zarówno spożywanie posiłków dla całej grupy, salę szkoleniową oraz pokój dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim na parterze budynku?
Odpowiedź: Zamawiający dopuszcza ośrodek/hotel bez widny, pod warunkiem że Wykonawca zapewni zarówno spożywanie posiłków dla całej grupy, salę szkoleniową oraz pokój dla osoby poruszającej się na wózku inwalidzkim na parterze budynku.
Z poważaniem
DYREKTOR
/-/ Beata Jóźwiak
Wyjaśnienie otrzymują Wykonawcy, którzy pobrali SIWZ oraz zamieszcza się je na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.powiatpultuski.pl
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rzepkowski Grzegorz
- Data udostępnienia w BIP: 2014-03-05
- Informacja zaktualizowana przez: Rzepkowski Grzegorz
- Data ostatniej aktualizacji: 2014-03-05 12:25:14
- Liczba odsłon: 2137
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: