Wersja archiwalna 2012-06-19 14:39:31
Obryte, dnia 19. 06. 2012r.
ZP230/PN2/2012
WYKONAWCACH WYKLUCZONYCH Z POSTĘPOWANIA
ORAZ OFERTACH ODRZUCONYCH.
Na podstawie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm ) informuję, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
„ Sukcesywną dostawę mięsa, wędlin i drobiu dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem”
wybrana została oferta Nr 2 złożona przez:
ZAKŁADY MIĘSNE
SOMIANKA
Andrzej Ruciński
Somianka 88 07-203 Somianka
Cena brutto wybranej oferty wynosi: 184 026,52 zł.
Uzasadnienie prawne
Art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych.
Uzasadnienie faktyczne
W niniejszym postępowaniu złożone zostały 2 oferty. Zamawiający nie odrzucił żadnej oferty i nie wykluczył z postępowania żadnego Wykonawcy.
Oferty spełniały wszystkie wymogi określone w SIWZ i są zgodne z przepisami ustawy Pzp. Oferta Nr 2 złożona przez ZAKŁADY MIĘSNE SOMIANKA A. Ruciński, 07-203 Somianka 88 jest ofertą najkorzystniejszą na podstawie ustalonego kryterium ceny, nie podlega odrzuceniu oraz uzyskała maksymalną ilość punktów w kryterium cena.
Wyniki oceny ofert wg zawartego w SIWZ kryterium ceny przedstawia poniższa tabela
| Numer oferty | 
 Nazwa i adres Wykonawcy | Ilość punktów uzyskanych w kryterium CENA | 
 RAZEM | 
| 1 | ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MIĘSNEGO Grzegorz Nowakowski Dąbrowa 6 26-332 Sławno | 
 92,37 | 
 92,37 | 
| 2 | ZAKŁADY MIĘSNE SOMIANKA Andrzej Ruciński Somianka88 07-203 Somianka | 
 100,00 | 
 100,00 | 
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określa DZIAŁ VI ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 roku.
Domu Pomocy Społecznej
Jan Zalewski
--------------------------------------------------------------
Obryte: SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DLA POTRZEB DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM
Numer ogłoszenia: 178560 - 2012; data zamieszczenia: 29.05.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , Obryte 188, 07-215 Obryte, woj. mazowieckie, tel. 0-29 7411080 w. 30, faks 0-29 7411080.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA MIĘSA, WĘDLIN I DROBIU DLA POTRZEB DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są: sukcesywne dostawy mięsa, wędlin i drobiu dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej w Obrytem w ilościach szacunkowych podanych w Formularzu asortymentowo - ilościowym, stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.13.11.30-5, 15.11.20.00-6, 15.13.13.10-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku poprzez przedłożenie przez Wykonawcę w ofercie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 
 
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - W zakresie warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania zamówień, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 2 dostaw polegających na świadczeniu jednej umowy dostawy polegającej na dostawie mięsa i wędlin o wartości, co najmniej 100.000 zł brutto każda. 
 
- III.3.3) Potencjał techniczny - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Należy złożyć wykaz środków transportu ( co najmniej jeden samochód) jakie Wykonawca posiada do przewozu ( mięsa, drobiu i wędlin), oraz ważną decyzję wydaną przez organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub organ Inspekcji Weterynaryjnej dopuszczającą środek transportu do przewozu przedmiotu zamówienia. 
 
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
 
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. 
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: - koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
 
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
- 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM
OBRYTE 188
07-215 OBRYTE
Blok H - Administracja, Pokój Nr 2 - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2012 godzina 09:30, miejsce: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W OBRYTEM OBRYTE 188 07-215 OBRYTE Blok H - Administracja, Pokój Nr 2 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia > pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Strzyżewski Marcin
- Data udostępnienia w BIP: 2012-06-19
- Informacja zaktualizowana przez: Strzyżewski Marcin
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-06-19 14:39:31
- Liczba odsłon: 1994
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu:
 
     