Wersja archiwalna 2011-09-15 10:07:45

ZS EFS 0782.1.2.2011
Pułtusk, dn 15.09.2011 r.
OGŁOSZENIE
O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
ZAMAWIAJĄCY: Zespół Szkół im. Bolesława Prusa w Pułtusku
ul.Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk
tel./fax (0-23) 692 22 42
e-mail: anna_kmiolek@op.pl
NIP 568-12-39-287
REGON: 130144563
Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:
- 
Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 15.09.2011 r. Nr 289690 - 2011) 
- 
Strona internetowa Zamawiajacego – www.bip.powiatpultuski.pl 
- 
Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk. 
- 
Przedmiot zamówienia: "Organizacja i przeprowadzenie zajęć pozalekcyjnych” z języków obcych (angielski, niemiecki, rosyjski), matematyki, chemii i fizyki oraz biologii dla uczestników projektu "Profesjonalny pracownik gastronomii”. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 
- 
Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 
- 
Dopuszcza się składanie ofert częściowych. 
Zadanie 1: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego
Zadanie 2: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka angielskiego
Zadanie 3: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka niemieckiego
Zadanie 4: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z języka rosyjskiego
Zadanie 5: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki
Zadanie 6: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z matematyki
Zadanie 7: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z chemii i fizyki
Zadanie 8: Organizacja i przeprowadzenie zajęć z biologii
- 
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 
- 
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”. 
- 
Dodatkowe informacje: 
w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:
Anna Kmiołek tel.(23) 692 40 22, (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)
W sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:
Agnieszka Wądolna, tel. (23) 692 22 31 (pn. – pt. w godzinach od 9:00 do 14:00).
- 
Termin wykonania usługi: Zadanie 1 - max. do 30.06.2012 r., Zadanie 2 - max. do 30.06.2012 r., Zadanie 3 - max. do 30.06.2012 r., Zadanie 4 - max. do 30.06.2012 r., Zadanie 5 - max. do 30.06.2012 r., Zadanie 6 - max. do 30.06.2012 r., Zadanie 7 - max. do 31.05.2012 r., Zadanie 8 - max. do 31.05.2012 r. 
- 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 
- 
posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 
- 
posiadania wiedzy i doświadczenia, 
- 
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 
- 
sytuacji ekonomicznej i finansowej. 
- 
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty”- załącznik nr 1 do SIWZ. 
- 
Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 
- 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2. 
- 
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik nr 4. Wymóg dotyczy każdego zadania oddzielnie. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty CV osób, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. (W ofercie złożonej na więcej niż jedno zadanie zakazuje się łączenia poszczególnych funkcji przez jedną i tę samą osobę). 
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty "Program zajęć" - załącznik nr 5 do SIWZ.
- 
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11. 
- 
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 20. 
- 
Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT/rachunku przez zamawiającego. 
- 
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia 
- 
W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
- 
W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie. 
- 
Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 
- 
Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 
- 
Miejscem składania ofert jest: siedziba zamawiającego: ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk, sekretariat. 
- 
Terminem składania ofert jest dzień 23.09.2011r., godzina 10:00. 
- 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Zadanie 1 – 8: Kryterium: cena – waga 100%. 
- 
Zamawiający odstępuje od żadania wniesienia wadium. 
- 
Termin związania ofertą – 30 dni. 
- 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. Marii Konopnickiej 9, 06-100 Pułtusk, - biuro projektu (pn. – pt. godz. 8 – 14). 
- 
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 
- 
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 
- 
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty. 
- 
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 
DYREKTOR
/-/ Dorota Orłowska
_____________________________________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wrzeszcz Zdzisław
- Data udostępnienia w BIP: 2011-09-15
- Informacja zaktualizowana przez: Wrzeszcz Zdzisław
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-09-15 10:07:45
- Liczba odsłon: 1074
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu:
 
     