Wersja archiwalna 2011-08-17 09:35:19

PCPR.ZP.3421/EFS/19/2011
Pułtusk, dn 17.08.2011 r.
OGŁOSZENIE
O ROZPOCZĘCIU POSTĘPOWANIA
W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
ZAMAWIAJĄCY: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Pułtusku
ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk
tel. (0-23) 692 54 83
fax. (0-23) 692 00 99
e-mail: pcpr_pultusk@interia.pl
NIP 568-14-23-565
REGON: 130382660
Miejsce i termin publikacji ogłoszenia o przetargu:
- 
Biuletyn Zamówień Publicznych (przekazano do publikacji dnia 17.08.2011 r. Nr 246366- 2011) 
- 
Strona internetowa Zamawiajacego – www.bip.powiatpultuski.pl 
- 
Miejsce publicznie dostępne w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń, ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk. 
- 
Przedmiot zamówienia: "Organizacja i przeprowadzenie kursu prawa jazdy kategorii C" dla 2 uczestników projektu systemowego pt. "Pomagamy naszym klientom, aby potrafili sami sobie pomóc. Projekt realizowany jest w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 
- 
Zamówienie obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie kursu z materiałami dydaktycznymi, ubezpieczeniem NW. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwot określonych w art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych. 
- 
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. 
- 
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych. 
- 
W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) oraz warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Opis sposobu dokonania oceny spełniania tych warunków – według formuły “spełnia – nie spełnia”. 
- 
Dodatkowe informacje: 
w sprawach merytorycznych dotyczących przedmiotu zamówienia:
Anna Makówka, Katarzyna Dyga tel.(23) 692 54 83, (pn.–pt. w godzinach od 9:00 do 14:00)
W sprawach formalnych związanych z procedurą postępowania:
Agnieszka Wądolna, tel. (23) 692 22 31 (pn. – pt. w godzinach od 9:00 do 14:00).
- 
Termin wykonania usługi: max. do 31.10.2011 r. 
- 
O udzielenie zamówienia mogą ubiegac się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym wraz z osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 
- 
Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia ściśle wg wzoru druku załączonego przez Zamawiającego: - „Oferty”- załącznik nr 1 do SIWZ. 
- 
Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia: - oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i z art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ, - zaakceptowanego wzoru umowy którego wzór stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. 
- 
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2. 
- 
W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., Zamawiający żąda następujących dokumentów (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie zawierającej treść za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 
1) wykazu wykonanej min. 1 usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanej usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, Zamawiający dopuszcza spełnienie tego wymogu przez wszystkie podmioty łącznie. Przez usługę w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia należy rozumieć usługę polegającą na przeszkoleniu min. 2 osób na kursie prawa jazdy kategorii C. 2) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień – załącznik nr 4. Wykonawca zobowiązany jest do załączenia do oferty kopie uprawnień osób, które bedą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dołączenia do oferty "Program kursu" - załącznik nr 5 do SIWZ.
- 
Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy p.z.p., a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 11. 
- 
W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, wymóg złożenia dokumentów oraz oświadczenia zgodnego z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, dotyczy każdego z podmiotów z zastrzeżeniem treści ust. 20. 
- 
Wykonawcy wyrażą zgodę na otrzymanie należności w ciągu minimum 30 dni od daty otrzymania faktury VAT/rachunku przez zamawiającego. 
- 
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia 
- 
W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
- 
W przypadku udziału w postępowaniu wykonawców występujących wspólnie, zamawiający dopuszcza możliwość łącznego spełniania i dokumentowania warunków o których mowa w ust. 8 pkt 2, 3 i 4. Pozostałe warunki każdy z wykonawców musi spełnić i udokumentować samodzielnie. 
- 
Każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 
- 
Okoliczności uzasadniające wykluczenie z postępowania w oparciu o przepisy art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p. zachodzące choćby względem pojedynczego Wykonawcy dyskwalifikują całą grupę Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 
- 
Miejscem składania ofert jest: siedziba zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, sekretariat. 
- 
Terminem składania ofert jest dzień 25.08.2011r., godzina 10:00. 
- 
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Kryterium: cena – waga 100%. 
- 
Zamawiający odstępuje od żadania wniesienia wadium. 
- 
Termin związania ofertą – 30 dni. 
- 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej www.bip.powiatpultuski.pl oraz w siedzibie Zamawiającego: ul. 3 Maja 20, 06-100 Pułtusk, (pn. – pt. godz. 8 – 14). 
- 
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 
- 
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 
- 
Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej do wyboru najkorzystniejszej oferty. 
- 
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 
DYREKTOR
/-/ Beata Jóżwiak
___________________________________________________________________________________________________
DOKUMENTY DO POBRANIA:
- Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - pobierz
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Wądolna Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 2011-08-17
- Informacja zaktualizowana przez: Wądolna Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-08-17 09:35:19
- Liczba odsłon: 1436
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu:
 
     