Wersja archiwalna 2014-11-04 13:51:27

Dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego typu BUS (rok produkcji 2014),przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 2 osób na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach - znak sprawy: DPS-ZP/173/PN 2/2014

 

Gzy: Dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego typu BUS (rok produkcji 2014 ), przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 2 osób na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach.
Numer ogłoszenia: 231271 - 2014; data zamieszczenia: 04.11.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Ołdakach , 06-126 Gzy, woj. mazowieckie, tel. 0-23 6913017, faks 0-23 6913017.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego typu BUS (rok produkcji 2014 ), przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 2 osób na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach..

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

    II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamawiającym jest Powiat Pułtuski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku, w imieniu którego działa Dyrektor Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach na podstawie Uchwały Zarządu Powiatu w Pułtusku nr 574/2014 z dn. 13.10.2014 r. Adres Zamawiającego 06-100 Pułtusk Ul. Białowiejska 5 NIP: 568-14-17-174 REGON: 1303777229 Numer telefonu: 0-23 692 12 66 Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego samochodu 9-osobowego typu BUS rok produkcji 2014 ), przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością przewożenia 2 osób na wózkach inwalidzkich dla Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach. Zakup realizowany jest w ramach projektu pod nazwą: Likwidacja barier transportowych w Domu Pomocy Społecznej w Ołdakach z programu pod nazwą Program wyrównywania różnic między regionami II współfinansowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 2. Dostarczone auto musi spełniać co najmniej minimalne wymagania techniczne i użytkowe opisane poniżej: 1) nadwozie typu furgon przystosowane do przewozu osób i ładunków, 2) liczba miejsc z kierowcą z możliwością wymontowania foteli z przestrzeni ładunkowej, 3) pojemność skokowa silnika: od 1900 cm3do 2500 cm3 4) moc silnika: od 110 KM, 5) rodzaj paliwa: olej napędowy, 6) napęd na koła przednie, 7) norma spalania min. EURO 5, 8) maksymalne średnie zużycie paliwa: 9,5l/100 km, 9) wymiary pojazdu w mm: długość od 4800 do 5300, szerokość od 1900 do 2200, wysokość od 1850 do 2200, 10) minimalna przestrzeń osobowo - ładunkowa 5 m2 z obudowanymi i ocieplonymi ścianami i wykładziną na podłodze, 11) rozstaw osi od 2900 do 3500 mm, 12) system ABS, 13) immibilizer, 14) wspomaganie układu kierowniczego, 15) regulacja kierownicy i fotela pasażera, 16) poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, 17) klimatyzacja z nawiewem w kabinie kierowcy 18) drzwi boczne przeszklone przesuwne z prawej strony, 19) drzwi tylne dwuskrzydłowe 20) całkowite przeszklenie pojazdu, 21) samochód posiada kierownicę usytuowaną po lewej stronie pojazdu, 22) układ hamulcowy z ABS, 23) skrzynia biegów 6 - biegowa (5+wsteczny) mechaniczna, 24) radioodtwarzacz z CD i MP 3 25) komplet opon zimowych 26) wszystkie siedzenia wyposażone w 3 punktowe pasy bezwładnościowe 27) centralny zamek sterowany pilotem zdalnym, 28) autoalarm honorowany przez firmy ubezpieczeniowe, 29) lusterka zewnętrzne elektrycznie regulowane i ogrzewane, 30) gaśnica, trójkąt, apteczka, podnośnik, fartuchy przeciwbłotne, pełnowymiarowe koło zapasowe, 31) serwisowanie w odległości do 100 km od miejscowości Zamawiającego 32) minimalny okres gwarancji jakości i okres rękojmi: a) na podzespoły mechaniczne i elektroniczne: min. 2 lata (bez limitu kilometrów), b) na perforację nadwozia: min. 8 lat. c) antykorozyjnej na okres: min. 3 lat 3. Dostarczone auto musi być przystosowane do przewozu dwóch osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich, tzn.: 1) wszystkie fotele przestrzeni pasażerskiej szybko demontowane 2) wykładzina antypoślizgowa, 3) schowek - miejsce (pojemnik na pasy), 4) najazdy - udźwig min 150kg, 5) prowadnice do mocowania 2 wózków inwalidzkich, 6) pasy zabezpieczające osobę niepełnosprawną na wózku inwalidzkim, 7) oznakowanie pojazdu z przodu i tyłu (symbolem: pojazd dla osób niepełnosprawnych). 4. Wykonawca dostarczy samochód do siedziby Zamawiającego. Koszt transportu ponosi Wykonawca. 5. Wykonawca przed wydaniem samochodu Zamawiającemu wykona przegląd przedsprzedażny tzw. zerowy. Wykonanie przeglądu odnotuje w książce przeglądów serwisowych. 6. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na dostarczony towar zgodnie z danymi zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ, jednak nie krótszej niż gwarancja producenta. 7. Przed upływem okresu gwarancji Wykonawca dokona bezpłatnego przeglądu samochodu i usunie stwierdzone nieprawidłowości. 8. Do dostarczonego samochodu Wykonawca dołączy: a) książkę gwarancyjną pojazdu, b) świadectwo homologacji, c) kartę pojazdu, d) książkę przeglądów serwisowych, e) wykaz akcesoriów i wyposażenia dodatkowego. 9. W przypadku wystąpienia istotnych zmian powodujących, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było wcześniej przewidzieć, Zamawiający może unieważnić przetarg bez prawa Wykonawcy do żądania odszkodowania..

    II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00-1, 34.11.60.00-2, 34.11.43.00-2.

    II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

    II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


     

    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WADIUM

    Informacja na temat wadium: Zamawiający odstepuje od wniesienia wadium.

    III.2) ZALICZKI

    III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

    • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

    • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

    • III.3.3) Potencjał techniczny

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

    • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

    • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

      Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

      • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, gdy Wykonawca złoży oświadczenie zgodne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust. 1 i 2 p.z.p., którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ

    III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

    III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

    III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
    • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

    III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

    III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

    • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia i złożenia oferty-zał. nr 1, zaakceptowanego projektu umowy, którego wzór stanowi zał. nr 3

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1 - Cena - 95
    • 2 - najniższe minimalne średnie zużycie paliwa w cyklu mieszanym - 5

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    5. Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) zmiany terminu wykonania dostawy, której konieczność zaistniała wskutek okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, o czas wynikający z tych okoliczności, b) zmiany obowiązujących przepisów prawa związanych z przedmiotowym zamówieniem, c) ceny, w przypadku urzędowej zmiany stawku podatku VAT mającej wpływ na ceny, d) zmiany wartości przedmiotowej umowy, wynikającej z okoliczności określonych w lit. b) - c), o zakres tych zmian.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatpultuski.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy społecznej w Ołdakach ołdaki 7 06-126 Gzy.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2014 godzina 11:15, miejsce: Dom Pomocy społecznej w Ołdakach Ołdaki 7 06-126 Gzy, sekretariat.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

     

                                                                                          Dyrektor Domu Pomocy Społecznej

                                                                                                      Andrzej Wydra

     

    Dokumenty do pobrania:

    SIWZ-pobierz

     

    Informacje o dokumencie:

    [Liczba odsłon: 10340773]

    przewiń do góry