OR. 3421-12/05
Powiat Pułtuski 
reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku 
O G Ł A S Z A
PRZETARG NIEOGRANICZONY
na „ Przebudowę drogi powiatowej ul. Mickiewicza 
w Pułtusku, odcinek ul. Widok do ul. Tysiąclecia”
1. Nazwa i adres Zamawiającego :
Powiat Pułtuski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pułtusku,
ul. Białowiejska 5, 06-100 Pułtusk ; REGON: 130377729
Telefon: (023) 692 12 66 , Fax: (023) 692 52 77
Internet: www.powiatpultuski.pl
e- mail: or@powiatpultuski.pl
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest :
- 
wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni mieszanką mineralno – bitumiczną średniej grubości 3 cm, po uprzednim spryskaniu emulsją, a następnie pojedynczym powierzchniowym utrwaleniu emulsją modyfikowaną lateksem oraz grysem granitowym, 
- 
ścięcie poboczy średniej grubości 8 cm, 
- 
uzupełnienie poboczy średniej grubości 6 cm, 
- 
remont chodników i krawężników polegający na wymianie starych chodników z płyt betonowych na nawierzchnię z kostki brukowej prefabrykowanej, ustawienie nowych krawężników betonowych, 
- 
wymiana gruntu pasa zieleni wraz z wywiezieniem gruntu i dowiezieniem ziemi urodzajnej, 
- 
regulacja studzienek rewizyjnych. 
Szczegółowy zakres robót zawiera załączony do SIWZ kosztorys ofertowy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i ofert warinatowych
3. Wymagany termin realizacji zamówienia : do dnia 30 października 2005 r.
4. Wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.
5. Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia można odebrać bezpłatnie w siedzibie Zamawiającego wejście A, piętro I , pokój nr 11, bądź za pośrednictwem poczty.
- 
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest: 
a) w sprawach formalnych:
Marianna Permanicka tel.(23) 692-59-92, w godzinach 9.00-15.00 ,
b) w sprawach technicznych:
Marek Gruntmejer tel. (23) 692 85 77 w dniach od wtorku do czwartku w godzinach od 7.00 do 14.00
7. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy:
- 
spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1, nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo Zamówień Publicznych oraz spełniają warunki dodatkowe: 
a) zrealizowali w ciągu ostatnich 3 lat (2002-2004) roboty drogowe o wartości co najmniej odpowiadające zakresowi zamówienia,
b) dysponują personelem przewidzianym do realizacji zamówienia, w tym:
- Kierownik budowy, który posiada wymagane przez Prawo Budowlane uprawnienia budowlane w branży drogowej oraz aktualne potwierdzenie członkostwa we właściwej izbie samorządu zawodowego)
- laborant, który posiada kwalifikacje do kontroli jakości w zakresie budowy dróg)
c) posiada niezbędny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia (własny lub wypożyczony na czas budowy) tj.:
- 
wytwórnię mas bitumicznych 
- 
układarkę mas bitumicznych ze sterowaniem elektronicznym, 
- 
walce stalowe – min. 2 szt. 
- 
sprzęt do powierzchniowego utrwalenia 
- 
inny sprzęt przewidziany do realizacji zamówienia. 
- 
inne określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 
- 
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. 
Zarząd Powiatu w Pułtusku
ul. Białowiejska 5 (Budynek A , I piętro, Sekretariat).
Termin składania ofert upływa dnia 11.08.2005 roku o godz.10 00.
9. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.08.2005 r. w siedzibie Zamawiającego wejście A pokój 
nr 14 (Sala Narad) o godz. 10.30.
10. Termin związania z ofertą
Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od daty wyznaczonej do składania ofert .
11. Kryterium wyboru oferty
Jedynym kryterium wyboru oferty jest cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia.
Pułtusk, 26 lipca 2005 r.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Kaczmarczyk Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2005-07-26 14:24:30
- Liczba odsłon: 1695
- Historia dokumentu:
 
     