Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
112/2013 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
inne wnioski |
| 3. Temat dokumentu |
ochrona powierzchni ziemi |
| 4. Nazwa dokumentu |
Wniosek Burmistrza Miasta Pułtusk o uzgodnienie inwestycji(ruchy ziemi) |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
uzgodnienie realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie kanalizacji stacji sanitarnej w ulicach Baltazara,WygonI,WygonII,z uwzględnieniem nieruchomości polożonych przy ul. Kościuszki |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1424044 |
| 7. Znak sprawy |
GGA.6733.8.2013 |
| 8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON: |
| 9. Data dokumentu |
2013-08-30 |
| 10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Wydział Rolnictwa,Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Pułtusku ul.3 Maja 20,II piętro,pokój nr 5 |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2013-08-30 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
Nie wniesiono zastrzeżeń |
| 18. Uwagi |
Brak |
[Liczba odsłon: 11394570]