Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
36/2013 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
| 3. Temat dokumentu |
ochrona zwierząt oraz roślin |
| 4. Nazwa dokumentu |
wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew dla gm. Pułusk |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
usunięcie 1 szt. drzewa gatunku brzoza zlokalizowanego na działce nr 10/73 przy ul. 17 Stycznia. |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1424044 |
| 7. Znak sprawy |
IPU.7011.37.2013 |
| 8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Gmina Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON: |
| 9. Data dokumentu |
2013-03-14 |
| 10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Wydział Rolnictwa,Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Pułtusku ul.3 Maja 20, II piętro pok.nr 3 |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2013-03-14 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
Nie wniesiono zastrzeżeń |
| 18. Uwagi |
Brak. |
[Liczba odsłon: 11392613]