Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
24/2011 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
inne dokumenty |
| 3. Temat dokumentu |
inne |
| 4. Nazwa dokumentu |
Informacja o wytwarzanych odpadach i sposobie gospodarowania wytworzonymi odpadami w gabinecie dermatologicznym w Pułtusku przy ul. Traugutta 10 lok. 12B. |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Odpaby przewidziane do wytwarzania:
-kod /18 02 03/-inne odpady niż wymienione w 18 02 02. |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1424044 |
| 7. Znak sprawy |
nie dotyczy |
| 8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej ANIDERM Anna Mikuś; Siedziba: ul. Traugutta 10 lok. 12B; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON: 130373370 |
| 9. Data dokumentu |
2011-04-18 |
| 10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 58 i 59, ul. Daszyńskiego 19; tel. 023 692 54 84 |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
tak |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2011-04-21 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
Brak |
| 18. Uwagi |
Brak |
[Liczba odsłon: 11389774]