Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
16/2011 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
inne dokumenty |
| 3. Temat dokumentu |
inne |
| 4. Nazwa dokumentu |
Informacja o wytwarzanych odpadach i sposobie gospodarowania wytworzonymi odpadami. |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Odpady przewidziane do wytworzenia:
-kod /20 01 36/-zużyte urządzenia elektryczne i elektroniczne. |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1424044 |
| 7. Znak sprawy |
L.dz.49/2011 |
| 8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o. o.; Siedziba: ul. Wyszkowska 2; Adres: 06-102 Pułtusk; REGON: 130018137 |
| 9. Data dokumentu |
2011-01-31 |
| 10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 58 i 59, ul. Daszyńskiego 19; tel. 023 692 54 84 |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2011-02-01 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
Brak |
| 18. Uwagi |
Brak |
[Liczba odsłon: 11386930]