Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
139/2012 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
| 3. Temat dokumentu |
ochrona wód |
| 4. Nazwa dokumentu |
wniosek o wydanie pozwolenia wodnoprawnego na wykonanie stawu ziemnego (rybnego)na działkach nr 60,61,62,63,73 Obręb 26 miasta Pułtusk |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
wykonanie stawu ziemnego (rybnego)na działkach nr 60,61,62,63,73 Obręb 26 miasta Pułtusk |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1424044 |
| 7. Znak sprawy |
nie dotyczy |
| 8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: P.P.H.U. Janusz Karkowski; Siedziba: ul.Baltazara 26; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON: |
| 9. Data dokumentu |
2012-09-06 |
| 10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 4, ul. 3 Maja 20; tel. 023 692 54 84 |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2012-09-06 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
Nie wniesiono zastrzeżeń |
| 18. Uwagi |
brak. |
[Liczba odsłon: 11388206]