Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
129/2012 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
| 3. Temat dokumentu |
ochrona zwierząt oraz roślin |
| 4. Nazwa dokumentu |
Wniosek o wydanie zezwolenia na na usunięcie 1 szt drzewa z nieruchomości o nr ew.137/3,obręb 9,m.Pułtusk |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
usunięcie 1 szt drzewa gatunku topola z nieruchomości o nr ew.137/3,obręb 9,m.Pułtusk |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1424044 |
| 7. Znak sprawy |
KRÅš.6131.84.2012 |
| 8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON: |
| 9. Data dokumentu |
2012-09-05 |
| 10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 3, ul. 3 Maja 20; tel. 023 692 13 97 |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2012-09-05 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
Nie wniesiono zastrzeżeń |
| 18. Uwagi |
brak |
[Liczba odsłon: 11387975]