Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
80/2012 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
| 3. Temat dokumentu |
ochrona powierzchni ziemi |
| 4. Nazwa dokumentu |
wniosek o udzielenie pozwolenia na transport odpadów dla firmy Wykopy-Załadunek-Rozładunek Materiałów Sypkich.Usługi Transportowe. |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Rodzaje odpadów wnioskowanych do transportu;
/190805/;/170101/;/170107/;/170202/;/191209/;/200138/;/200201/;/200202/;/200303/;/020402/;/020408/. |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1424045 |
| 7. Znak sprawy |
nie dotyczy |
| 8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Krzysztof KordowskiWykopy-załadunek-Rozładunek Materiałów Sypkich.Usługi Transportowe; Siedziba: Głodowo 7; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON: 130074880 |
| 9. Data dokumentu |
2012-05-17 |
| 10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 58, ul. Daszyńskiego 19; tel.23 692 54 84 |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2012-05-17 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
Nie wniesiono zastrzeżeń. |
| 18. Uwagi |
Brak. |
[Liczba odsłon: 11389076]