Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
170/2011 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
| 3. Temat dokumentu |
ochrona powierzchni ziemi |
| 4. Nazwa dokumentu |
Wniosek w sprawie zmiany decyzji RLO.7645-59/07-34/08 Starosty Pułtuskiego udzielającej zezwolenia na zbieranie oraz wytwarzanie wytwarzanie odpadów przez SP ZOZ Pułtusk |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Rodzaje odpadów zbieranych oraz wytwarzanych przez SP ZOZ ul.T.Kwiatkowskiego 19 |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1424044 |
| 7. Znak sprawy |
nie dotyczy |
| 8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: SP ZOZ w Pułtusku; Siedziba: ul.T.Kwiatkowskiego 19; Adres: 06-102 Pułtusk; REGON: 000311645 |
| 9. Data dokumentu |
2012-01-11 |
| 10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 58 i 59, ul. Daszyńskiego 19; tel. 023 692 54 84 |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2012-01-11 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
Nie wniesiono zastrzeżeń |
| 18. Uwagi |
Brak |
[Liczba odsłon: 11389054]