Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
5/2025 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
| 3. Temat dokumentu |
ochrona powierzchni ziemi |
| 4. Nazwa dokumentu |
WNIOSEK P.P.H.U. ARTGUM KARPIŃSKI, SOBIERAJ, SADOWSKI SP. J - O WYDANIE ZEZWOLENIA NA WYTWARZANIE ODPADÓW |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
DOTYCZY ZEZWOLENIA NA WYTWARZANIE ODPADÓW NA DZ. O NR EWID. 34/1 OBRĘB 12 MIASTA PUŁTUSK, GMINA PUŁTUSK |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1424044 |
| 7. Znak sprawy |
RLO.6233.9.2025 |
| 8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe ARTGUM sp. j. Karpiński, Sobieraj, Sadowski; Siedziba: ul.Mickiewicza 80, 06-100 Pułtusk |
| 9. Data dokumentu |
2025-03-26 |
| 10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Wydział Rolnictwa, Leśnictwa i Ochrony Środowiska |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
|
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2025-03-26 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
|
| 18. Uwagi |
|
[Liczba odsłon: 11387934]