Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
262/2015 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
| 3. Temat dokumentu |
ochrona zwierząt oraz roślin |
| 4. Nazwa dokumentu |
Wniosek Gminy Pułtusk o udzielenie zezwolenia na usunięcie drzew |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
Wniosek o usunięcie 2 szt. drzew gatunku brzoza i 2 szt drzew gatunku głóg zlokalizowanych na terenie nieruchomości gminnej o nr ewid 137/3 obręb 9 miasta Pułtusk |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1424044 |
| 7. Znak sprawy |
IRPÅšP.6131.1.55.2015 |
| 8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41;
06-100 Pułtusk; |
| 9. Data dokumentu |
2015-12-28 |
| 10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Wydział Rolnictwa,Leśnictwa i Ochrony Środowiska Starostwa Powiatowego w Pułtusku ul.3 Maja 20, II piętro pokój nr 3 |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2015-12-28 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
Nie wniesiono zastrzeżeń |
| 18. Uwagi |
Brak |
[Liczba odsłon: 11387349]