Publicznie dostępny wykaz danych o dokumentach zawierających informacje o środowisku i jego ochronie
| 1. Numer karty/rok |
76/2011 |
| 2. Rodzaj dokumentu |
wnioski o wydanie decyzji |
| 3. Temat dokumentu |
ochrona zwierząt oraz roślin |
| 4. Nazwa dokumentu |
Wnioske o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew. |
| 5. Zakres przedmiotowy dokumentu |
5 szt. drzew gatunku brzoza z działki nr ewid. 43 we wsi Słończewo, gmina Gzy. |
| 6. Obszar, którego dokument dotyczy, zgodnie z podziałem administracyjnym kraju |
1424045 |
| 7. Znak sprawy |
ROÅš.6131.50.2011 |
| 8. Dokument wytworzył |
Nazwa podmiotu: Burmistrz Miasta Pułtusk; Siedziba: ul.Rynek 41; Adres: 06-100 Pułtusk; REGON: |
| 9. Data dokumentu |
2011-04-11 |
| 10. Dokument zatwierdził |
nie dotyczy |
| 11. Data zatwierdzenia dokumentu |
nie dotyczy |
| 12. Miejsce przechowywania dokumentu |
Starostwo Powiatowe w Pułtusku; Wydział Rolnictwa Leśnictwa i Ochrony Środowiska; pok. 58 i 59, ul. Daszyńskiego 19; tel. 023 692 54 84 |
| 13. Adres elektroniczny zawierający odnośnik do dokumentu |
|
| 14. Czy dokument jest ostateczny tak/nie |
nie |
| 15. Numery kart innych dokumentów w sprawie |
nie dotyczy |
| 16. Data zamieszczenia w wykazie danych o dokumencie |
2011-04-12 |
| 17. Zastrzeżenia dotyczące nieudostępniania informacji |
Nie wniesiono zastrzeżeń. |
| 18. Uwagi |
Brak. |
[Liczba odsłon: 11389076]